رد: الحقيقة المره :((
ثم انا مش فاهم
يعنى اللى كاتب الموضوع دة عايش على ارض مصر وبتاكل من خيراتها وبتتكلم عليها بسوء ازاى دة
يا اخى لو مش عاجبك روح كندا او فنزويلا وبلاش تعيش على ارض مصر العظيمة
ويعنى انتا سايب الاخوة فى المسيرات وجاى هنا تتكلم عن ارض الكنانة مصر
|