عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-10-25, 02:11 PM   #8
ابن الوطن
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2013
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى: 9
ابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريق
افتراضي رد: الحقيقة المره :((

ثم انا مش فاهم
يعنى اللى كاتب الموضوع دة عايش على ارض مصر وبتاكل من خيراتها وبتتكلم عليها بسوء ازاى دة
يا اخى لو مش عاجبك روح كندا او فنزويلا وبلاش تعيش على ارض مصر العظيمة
ويعنى انتا سايب الاخوة فى المسيرات وجاى هنا تتكلم عن ارض الكنانة مصر
ابن الوطن غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس