13-10-25, 03:50 PM
|
#10
|
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
المشاركات: 6,252
معدل تقييم المستوى: 598
|
رد: الحقيقة المره :((
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الوطن
ثم انا مش فاهم
يعنى اللى كاتب الموضوع دة عايش على ارض مصر وبتاكل من خيراتها وبتتكلم عليها بسوء ازاى دة
يا اخى لو مش عاجبك روح كندا او فنزويلا وبلاش تعيش على ارض مصر العظيمة
ويعنى انتا سايب الاخوة فى المسيرات وجاى هنا تتكلم عن ارض الكنانة مصر
|
هههههههههههههههههههههههه
اشمعنا كندا وفنزويلا
__________________
|
|
|