اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كابتن محمود دياب
عروض رائعة فعلا
وتحتاج لتدريب وجهد عالى
وبالنسبة لسلاح الننشاكو فله مجموعات دفاع وهجوم
ومجموعات اخرى للعرض والمظهر الجمالى واظهار القدرة على التحكم فقط
عرض بسيط ليا بسيف الكتانا اليابانى
http://www.youtube.com/watch?v=g3JfQTHa_kw
|
ايووووووووووووووووووووووووووووه بقى