اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152
أشكركم جميعا على ردودكم المحترمة.
رجاء من أخى العزيز ا/محمود thelegnedkiller ان يقوم بعمل مسابقة أخرى للأعضاء الاعزاء وأقدم هذا الجراب كهدية للفائز ان شاء الله.
تحياتى للجميع.
|
والله يا استاذ عادل مش عارف اقول لحضرتك ايه
ده كرم اكيد من حضرتك وتشجيع للاعضاء
وان شاء الله يتم عملها في اقرب وقت
مع تحياتي لحضرتك