اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar
وربنا انا اللى بشوف اعلان الكمبيوتر ده بقع على الارض من الضحك ويجبلك العيال قاعدين بيلعبو لعبه ماريو على الجهاز ومحملين عليه ويندوس 98 علشان يشتغل ويقولك والمفااااااااااااااجاااااااااااااااه قووووووووووووول يا عم المفاجاه وسمعنا ماوس وكيبورد وسماعات من اللى بتتباع ب 18 جنيه ونص اللى هى يدوبك اللى قاعد على الجهاز يسمع صوت فتح الجهاز عليها نصصصصصصب واحتيال وللاسف ناس طيبه كتير بتشترى
|
والله يا ابو عمار انا لما بشوف الاعلان مش بضحك انا بسيب الجهاز وامشي لاما بشمته
تحس انه بيكلم عيل رضيع بيضحك عليه
لا وكمان بيقول هارد 40 جيجا يشيل كل حاجه
ده انا لو نزلت لعبه كوره الجهاز هيهنج