رد: استغلال التجار
عندك حق انا اشتريت امبارح من فتح اللة من على الباب blow c06 1200 و الطلقات 150 و المعاملة كانت وحشة جدا و من غير علبة و لا فاتورة و لا اي حاجة مع انى كنت رايح لفتح اللة عشان سمعتة الكويسة بس استغربت جدا لان المفروض يعامل الزبائن افضل من كدة مهما حصل
|