الموضوع: استغلال التجار
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-03-08, 12:20 PM   #14
belover3
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
belover3 مستواه غير معروف
افتراضي رد: استغلال التجار

عندك حق انا اشتريت امبارح من فتح اللة من على الباب blow c06 1200 و الطلقات 150 و المعاملة كانت وحشة جدا و من غير علبة و لا فاتورة و لا اي حاجة مع انى كنت رايح لفتح اللة عشان سمعتة الكويسة بس استغربت جدا لان المفروض يعامل الزبائن افضل من كدة مهما حصل
belover3 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس