السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
المره الي فاتت اتكلمنا علي اعلان بتاع الكمبيوتر الخارق الفشيخ الي محدش يقدر يقاموه ابدا
انا كل شويه الاقي اعلان رخم اوي والمشكله انه منتشر اويييييييييييييي
الشئ ده لازم يكون في البيوت المصريه وغيرها والا الاولاد هيتعبم وهيموتم والابهات هيموتم
وهيجيلهم جميع الامراض والشقه هتبقي قذره وكل ما تستخدم مطهر عشان تنضفها عمرها ما هتنضف ابدا
تحس ان الجراثيم عامله عرض مع المطهر ده
الاعلان عن مطهر ديتول :
ييجي في الاعلان يقولك ايه مطهر خارق وبيقضي علي الجراثيم
وكمان بيطهر الملابس من الجراثيم
والارض والسقف والحمام والبانيو وناقص يقولك اشربلك كوبايه علي الصبح عشان تبقي بيبسي مان
يعني حاجه غبيه جدا جدا للاسف الاعلان بايظ اوي
والي هيجنني من اول يوم شفت فيه الاعلان ده
حكايه ان المطهر ده بيقضي علي 99% من الجراثيم
طب معلشي برخامه اهلكم يعني ال 1 % ده راح فين بطل الاعلان يعني ولا عامل شفره الموت ولا ايه بالظبط
حسبي الله ونعم الوكيل في الاعلانات الي هتجنن الشعب المصري
نراكم في تفاهه اخري