رد: الطفل البطل مصطفى عدي صدام حسين
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbadr
امين شرفنى مرورك العطر يا بشمهندس اسلام وحمد لله على السلامه ايه اخبار جيشك
|
ربنا يسلم حضرتك يا بشمهندس محمد
الحمد لله تمام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbadr
جزانا واياك يا باشا ونورت الموضوع
|
بنورك والله يا بشمهندس محمد ربنا يخليك
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
|