عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-11-12, 04:41 PM   #2
ابن الوطن
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2013
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى: 9
ابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريق
افتراضي رد: متأكد ان مفيش حد هيرد على موضوع زى ده

بص يا عوض انا هقولك

انتا هتجيب 3 بيضات وتقوم مكسرهم وتقوم رميهم فى الزيت وطبعا ترش شوية ملح وشوية فلفل وتستنى شوية لغايت ما البيض يتقلى كويس وتكون محضر قرنين فلفل حامين وتاكل بقة
ابن الوطن غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس