عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-11-12, 05:55 PM   #3
عوض
اداري
 
تاريخ التسجيل: Jun 2013
المشاركات: 255
معدل تقييم المستوى: 7
عوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريق
افتراضي رد: متأكد ان مفيش حد هيرد على موضوع زى ده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الوطن مشاهدة المشاركة
بص يا عوض انا هقولك

انتا هتجيب 3 بيضات وتقوم مكسرهم وتقوم رميهم فى الزيت وطبعا ترش شوية ملح وشوية فلفل وتستنى شوية لغايت ما البيض يتقلى كويس وتكون محضر قرنين فلفل حامين وتاكل بقة
وايه علاقة دا باموضوع
عوض غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس