13-11-12, 05:55 PM
|
#3
|
|
اداري
تاريخ التسجيل: Jun 2013
المشاركات: 255
معدل تقييم المستوى: 7
|
رد: متأكد ان مفيش حد هيرد على موضوع زى ده
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الوطن
بص يا عوض انا هقولك
انتا هتجيب 3 بيضات وتقوم مكسرهم وتقوم رميهم فى الزيت وطبعا ترش شوية ملح وشوية فلفل وتستنى شوية لغايت ما البيض يتقلى كويس وتكون محضر قرنين فلفل حامين وتاكل بقة
|
وايه علاقة دا باموضوع
|
|
|