اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_mody
حلو الكلام يا ابو عماار بس ليه مافيش عرض علي السونكي الروسي الأصلي ال 50 سنتي؟
|
لان السونكى هامش الربح بتاعه مش مخلينى عارف اعمل عرض بس عموما مش هزعلك يا مودى وهعملك عرض عليه ب 235 بدلاً من 275 جنيه يلا يا معلم ولا تزعل