اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar
لان السونكى هامش الربح بتاعه مش مخلينى عارف اعمل عرض بس عموما مش هزعلك يا مودى وهعملك عرض عليه ب 235 بدلاً من 275 جنيه يلا يا معلم ولا تزعل
|
قريب يا كبير حظبط الكلام بس لما يجي لي الكاش! بتعجبني حاجتك الصراحه حاجات زي الفل يا كبير! يا ريتك كنت في اسكندريه كنت ظبطنا في الكلام ده