عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-11-19, 08:56 PM   #1
ابن الوطن
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2013
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى: 9
ابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريق
افتراضي رد: انا حزين على مستقبل الرياضة

يعنى ازاى يشكر برادلى يا هشام باشا وكان ادامة فرصة ذهبية فى مبارة الذهاب انة يلعب عمرو ذكى كان وفر علينا النهاردة
النتيجة ياريت بقة يطلع برة مصر خالص وياريت كمان يجى حسن شحاتة او حسام البدرى
ابن الوطن غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس