الموضوع
:
تحيه شكر وتقدير
عرض مشاركة واحدة
13-11-19, 11:02 PM
#
7
abo amar
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى:
80
رد: تحيه شكر وتقدير
والله يا جماعه ما فيه اى حاجه خالص بس مجرد انى كنت بتأمل فى شويه حاجات كده فى حياتى فى الفتره الاخيره لاقيت ان كل فضل انا فيه دلوقت يرجع لله سبحانه وتعالى ثم المنتدى واعضاءه وإدارته فقولت لازم اعترف بذلك امام الله وامام الجميع
abo amar
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى abo amar
البحث عن كل مشاركات abo amar