اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الوطن
يعنى ازاى يشكر برادلى يا هشام باشا وكان ادامة فرصة ذهبية فى مبارة الذهاب انة يلعب عمرو ذكى كان وفر علينا النهاردة
النتيجة ياريت بقة يطلع برة مصر خالص وياريت كمان يجى حسن شحاتة او حسام البدرى
|
انا معاك ان المفرض كان لعب عمرو زكى راس حربه صريح فى الماتش الاول
بس اهو . انا بقول يشكر لانه المدرب الوحيد اللى وافق يضرب مصر فى ظروفها وقت التعاقد معاه مع انه رفض عروض افضل بكتيير