اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فتحي
اولا الاامباسادور بقالوا سنه عندنا ودي كانت صفقه من ايام المجلس العسكري
ثانيا ياراجل ياطيب حراااااااااام عاليك وعلي الجرنان ده الاامباسادور مدمره
يخرابي يادي الفضيحه ام جلاجل يادي الوقعه ام حناجل
|
الصوره ارشيفيه من الاهرام الكندي