اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3ala2
يا جماعة و لا تبخسواا الناس اشيائها
المسدس دلوقتى تمنه عمرة ما كان ب 600 جم و يا ريت التقييم بعدل ربنا لو حابب تفاصل كلمنى و مش هنختلف بس مش لدرجة انكوا تموتوا سعرة
|
ااسف معالي الباشا علي تقيم سعري ممكن اكون اخطائت فاقدم اعتذاري بس انا عندي واحد قريبي في القاهره وهو لسه جايب واحد بنفس السعر اللي قولت لحضرتك عليه مش بكدب بس ماقدرش اقول غير ربنال يحسن سوقه وسامحني علي تقيمي