اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
ارحم نفسك شويه ده موازين عالميه مه علشان كده اسمه عيار 18 وعيار 21 وعيار 24 علشان نسبة الدهب الى فيه والمعادن التانيه
|
ياعم مصري والله بتكلم عن شي ايقنه حق اليقين ، سيبك بقا من الموازين العالمية وابتسم انت في مصر.