الموضوع: رصاصة عالقمر
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 14-04-26, 04:02 PM   #12
tyrant man
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2014
المدينه: tanta
المشاركات: 27
معدل تقييم المستوى: 5
tyrant man مستواه غير معروف
افتراضي رد: رصاصة عالقمر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo'''men مشاهدة المشاركة
مش عارف اقولكم ايه يا جماعة والله , و مش شرط اضرب رصاصة بارود لو افترضنا ضرب رشاية , بس اكيد لما ان القمر له جاذبية حتي ولو كانت قليلة هتيجي وقت للرشة و تسقط والله اعلم برضو مش متأكد
لو رشايه مش هتخرج اساسا من البندقيه
tyrant man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس