اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed salman
أنا مش عارف اقولك ايه بس بجد معلومات مفيدة جدآ وانا استفدت كتييييير جدآ ، بس ليا سؤال هل صيد الليل محظور ؟؟
ام جائز ام فيه شبهة ؟ انا بصراحة بحب صيد الليل جدآ ؟ ياريت تفيدني بالمعلومة دي
ومشكور مرة أخري على المعلومات الجميلة دي ربنا يجعلها فى ميزان حسناتك
|
ياستاذ محمد الموضوع اسمه احكام وسلوكيات يعنى دى حاجة كده شكل ارشادات السلامة ولو لاحظت الامور الدينيه مسنوده لذوى الفقه وبعد كده دخلنا فى السلوكيات والارشادات والنصائح