رد: أثناء الحرب الباردة قامت القوات الأمريكية بتسليح قواتها ببازوكا نووية
يا راجل واحشانا مواضيعك الجامده والله انت برنس
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله
عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر
مهما راحت روح الفكره مش هتموت
الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام
 كيرو
|