رد: اجمل التهانى للمدير العام حسن عرابى بمناسبة عيد ميلاده
خالص شكري يا مصري علي هذه اللفته الجميله و أنت طيب يا حبيبي
خالص شكري لكل من شارك في الموضوع معلش يا رجاله بعتذر عن كتابة رد واحد برد فيه علي الكل لأن المنتدي طلع ...... علشان يفتح بس صندوق المشاركات !!! و الله يا ريت هشام يشوف حل للموضوع ده.
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|