شوف الموضوع ده
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=23330 هتلاقى فيه فيديوهات بتشرحلك الموضوع كله بس ملكش دعوه بالتعليقات عشان معظمها غلط كلها
و هقولك حاجه تانيه الدبل اكشن بيكون فى المسدسات الهجوميه اللى هى بيتبقى مع الحراسات الخاصه و الجيش عشان دوول بيبقو مستعدين لاى حاجه فبيكون فى رصاصه فى بيت النار لكن مش بيسيب الشاكوش راجع عشان خطر طبعا فلازم يرجع الشاكوش و مش بينزل زرار الامان فبيكون مستعد انه يسحب المسدس من جنبه و يضرب على طول .. مش لسه بقا هيشد اجزاء ولا يقعد ينزل زرار الامان و الشغل ده ..