عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 14-10-22, 11:59 AM   #1
ahmed abdel naby
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2014
المشاركات: 5
معدل تقييم المستوى: 0
ahmed abdel naby مستواه غير معروف
افتراضي تم بحمد الله شراء Zoraki 917-T و شكر خاص للاستاذ محمد الليثى

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اخوكم احمد عبدالنبى - مهندس مدنى . من هواه اسلحة الصوت بس اول مرة تيجيلى فرصة اشترى سلاح صوت كانت يوم 20/10/2014 و طبعا الاختيار كان العملاق Zoraki 917-T .
بصراحة المسدس محترم جدا و صوته ممتاز .
و طبعا الحيرة كانت اجيبه منين لانه لازم يكون مصدر ثقة و لما دورت فى المنتدى لقيت اراء كتيرة بتشكر فى محلات الليثى و اتوكلت على الله و روحت .
بصراحة المعاملة من الناس كانت محترمة جدا لانى اتصلت بيهم قبل م اروح و ادونى تفاصيل كتيرة عن السلاح و لما روحت بردة دردشنا كتير فى تفاصيل تانية و الحمد لله تم الشراء على خير حقيقى مبسوط من التعامل معاهم و ان شاء الله مش هتكون اخر مرة . ربنا يوفقهم و الى المزيد ان شاء الله
تحياتى و دى صورة حبيبى
ahmed abdel naby غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس