رد: شكل المسدس :)
انا لقيت الموضوع بتاع المقابض الخشب ده
بيقولك المقابض في حدود 650 ل 750
ههههههههههههههههههههه
انا جايب المسدس ب 775
ههههههه يعني سعر المقبض بنفس سعر المسدس لييييييه
انا قلت هيبقي ب 100 مثلا او 150 او بالكتير اوي 200 انما الاسعار ديه ليه يعني :d
انا غلطان اني فكرت اغير شكل المسدس
مالو كده المسدس زي الفل اهو ههههههه :d
|