اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmaklad
انا اشتريت من الاستاذ احمد التليسكوب وهو بصراحة راجل محترم جداً انا من الشرقية وهو من الاسكندرية وبعتهولى وبصراحة التليسكوب خامات ممتازة جداً عن تجربة والعدسات ممتازة والقاعدتين ممتازين والله الكلام دة من غير مجاملة السعر ممتاز جداً بالنسبة للخامات والدقة بتاعته
|
ربناااااا يبرك فى حضرتك يا استاذ محمد حضرتك اللى فعلا انسان محترام جداا والف شكرا على مرور حضرتك



