رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
يا جدعااااان احلفلكم ان اليمام ما بيكونش فى الاراضى
اليمام فى الاماكن الريفيه بيكون فى حدود البلاد وبيميل اكتر للاماكن السكنيه اللى فيها اشجار
وطالما هتصطاد متعتمدش على مكان واجد لازم تلف على الاقل 10 كيلو طالما على رجلك .لو معاك موتسيكل او عربيه لف كتييييييييير تصطاد اكتر
__________________
|