رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
خلص الكلام بس ناقص معلومة صغيرة ان صيد اليمام الصبح بدرى افضل وقت يعنى لو الظهر هتصطاد 5 الصبح هيكونوا 30 وبالليل 15
ومفيش حاجة عند اليمام اسمها الساعة 6 اقول على حاجة اول ميعاد لطلوع اليمام هو ميعاد طلوع الشمس يعنى قبل ما تطلع تصطاد من بالليل جهز عدتك وجهز ورقة النتجية بتاعت بكرة وشوف الشروق الدقيقة كام واعمل حساب مسافة الطريق بحيث تكون فى مكان الصيد لحظة طلوع الشمس
وكفاية كده عشان الصلوة الله اكبر
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله
01010713004
|