الموضوع
:
افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
عرض مشاركة واحدة
15-04-21, 08:58 PM
#
8
عاطف الشاذلى
مشرف قسم الاسلحه
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى:
9
رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005
محدثات الصوت يا كبير
الفضول هيموتنى
مش عارف الموضوع هايمشى ازاى هرجع بيمام ولا لأ
او هلاقى يمام اصلا ولا لأ
فبحاول اجمع اكبر قدر من المعلومات علشان اقرب من الموضوع
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار
عاطف الشاذلى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى عاطف الشاذلى
البحث عن كل مشاركات عاطف الشاذلى