هتلاقي ان شاء الله بس من هنا لحد يوم الجمعة افضل العب بالبندقية زى امممممممم

يعنى هات صفيحة سمنة وحطها على بعد15 مش اقل من كده واضرب عليها لحد متتعود على البندقية والتنشين خلص علبة علبتين رش ولا يهمك الرش كتير والفلوس اكتر والحمد لله


بعد متلاقي نفسك بقيت بتجبها في الصفيحة ايه ده هو انا ممكن مجبهاش


اه ده اكيد مش هتجبها من الاول
تعمل اية تزود التحدى شوية تصغر الهدف شوية شوية لحد متجيب عود الكبريت على المسافة المذكورة