عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 15-04-21, 09:20 PM   #2
عاطف الشاذلى
مشرف قسم الاسلحه

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى: 9
عاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريق
افتراضي رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 مشاهدة المشاركة
هتلاقي ان شاء الله بس من هنا لحد يوم الجمعة افضل العب بالبندقية زى امممممممم يعنى هات صفيحة سمنة وحطها على بعد15 مش اقل من كده واضرب عليها لحد متتعود على البندقية والتنشين خلص علبة علبتين رش ولا يهمك الرش كتير والفلوس اكتر والحمد لله بعد متلاقي نفسك بقيت بتجبها في الصفيحة ايه ده هو انا ممكن مجبهاش اه ده اكيد مش هتجبها من الاول
تعمل اية تزود التحدى شوية تصغر الهدف شوية شوية لحد متجيب عود الكبريت على المسافة المذكورة
يا باشا انا مفرتك امباح حوالى 15 لمونة من نفس المسافة يعنى النظر تمام والحمد لله والتنشين تمام
وما تنساش انى ضربت نار كتييييييير من اول الفرد الصناعة المحلية لحد ال7*62
بس اشوف ام اليمام وانا اجيب الرشة فى منقاره انشاء الله
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار
عاطف الشاذلى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس