الموضوع
:
افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
عرض مشاركة واحدة
15-04-21, 10:01 PM
#
12
عاطف الشاذلى
مشرف قسم الاسلحه
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى:
9
رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005
بس خلاص مفضلش غير العزومة
عزومة ايه
مش فاهم
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار
عاطف الشاذلى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى عاطف الشاذلى
البحث عن كل مشاركات عاطف الشاذلى