رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005
عزومة اليمام انت قلبت على منو كده ليه ولا اللى ياكل لوحده يشبع
|
معلش يا ابو مسلم
اخوك فهمه ضعيف شوية
برده مفهمتش
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار
|