اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005
مش انت لما تصطاد اليمام هتعزمنا عليه ولا هترميه للقطط ولا ممكن هتكون هتتصدق بيه احنا اولى احنا بردوا غلابة هههههههههه
|
ياعم بس ييجى وانا ابعتهولك كله ع البحيرة شحن هههههههه
انا حاسس ان الجمعة اللى جاية دى حاجة من الاتنين
اما تخلينى مدمن صيد
واما تخلينى تكسر ام البندقية هههههههههه
يا مسهل