اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير
يا عم بكره تتودك وتبقى صياد قد الدنيا وتتنط علينا كمان يامه ناس كانت داخله المنتدى متعرفش الرش نمره واحد من اتنين ودلوقتى احنا مش عجبنهم
|
لا يا هشام بك
المنتدى ليه فضل على كل اعضائه
واللى بيتنطط ده يبقى قليل الاصل
ويجب ان يرد الفضل الى اهله