الموضوع
:
افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
عرض مشاركة واحدة
15-04-23, 11:23 PM
#
23
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,892
معدل تقييم المستوى:
216
رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
يا عم عاطف احنا هنا اخواتك...... وهدفنا نقل الخبرة .....وخيركم من تعلم العلم وعلمة ..لو فية اى اسالة تانية انا تحت امرك
ابو مروان
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ابو مروان
البحث عن كل مشاركات ابو مروان