عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 15-04-24, 09:16 PM   #25
عاطف الشاذلى
مشرف قسم الاسلحه

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى: 9
عاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريق
افتراضي رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 مشاهدة المشاركة
فين الطلعة راحت فين
فين الصور والفيديوهات
النهاردة الجمعة وكمان بقينا بالليل ملكش حجة ولا تكون مصتطدش حاجة اياك ثم اياك
بلاش فضايح بقى يا ابو مسلم وخلى الطابق كستور
هما تلات يمامات وبعدين طلعت على البحر وجبت فرختين ميه فى ساعتين
واهو بضحك على نفسى وبقول يا واد علشان اول طلعة ههههههههههه
ولا انت ايه رأيك
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار
عاطف الشاذلى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس