اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005
فين الطلعة راحت فين
فين الصور والفيديوهات
النهاردة الجمعة وكمان بقينا بالليل ملكش حجة ولا تكون مصتطدش حاجة   اياك ثم اياك
|
بلاش فضايح بقى يا ابو مسلم وخلى الطابق كستور
هما تلات يمامات وبعدين طلعت على البحر وجبت فرختين ميه فى ساعتين
واهو بضحك على نفسى وبقول يا واد علشان اول طلعة ههههههههههه
ولا انت ايه رأيك