رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
انت عايز رايي
ممتاز ممتاز بالنسبة ان هذه اول مرة فعلا
وبعدين فيه اتنين فرخة مية ودى صعبة جدا في صيدها فيه صيادين كتير بس مش محترفين مبيعرفوش يصطادوها والمحترفين بيصطادوها بس بعدد قليل جدا زي بتاعك واحدة او اتنين يعنى انت كده بقيت قناص فراخ مية هههههههههه
بجد والله كده كويس البندقية التركى اصلا بتاخد وقت على ما تتعود عليها ده للصيادين القدامى ما بالك بصياد اول مرة يمسك بندقية
ثانيا انا عايزك تكتب اللى كان بيحصل معاك في الساعتين دول عشان نشوف ايه اللى محتاج يتظبط
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله
01010713004
|