عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 15-04-25, 11:14 AM   #28
عاطف الشاذلى
مشرف قسم الاسلحه

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى: 9
عاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريق
افتراضي رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 مشاهدة المشاركة
انت عايز رايي
ممتاز ممتاز بالنسبة ان هذه اول مرة فعلا
وبعدين فيه اتنين فرخة مية ودى صعبة جدا في صيدها فيه صيادين كتير بس مش محترفين مبيعرفوش يصطادوها والمحترفين بيصطادوها بس بعدد قليل جدا زي بتاعك واحدة او اتنين يعنى انت كده بقيت قناص فراخ مية هههههههههه
بجد والله كده كويس البندقية التركى اصلا بتاخد وقت على ما تتعود عليها ده للصيادين القدامى ما بالك بصياد اول مرة يمسك بندقية
ثانيا انا عايزك تكتب اللى كان بيحصل معاك في الساعتين دول عشان نشوف ايه اللى محتاج يتظبط
بالنسبة لفراخ الميه هى فعلا صعبة جدا لانى كنت كل لما اقرب بالقارب منها تجرى على الهييش وكمان هى نادرا لما تكون ثابته فى مكان علشان كدة التنشين عليها بيكون صعب لانها هدف متحرك
ده بالنسبة لفراخ المية اما بالنسبة لليمام انا ضربت على حوالى 12 يمامة وكنت بنشن عليهم صح بس مش عارف الرشة ما كانتش بتيجى فيها ليه ؟ عايز اراجع ضبط الناشينكان يمكن يكون محتاج يتظبط
وكان فيه حاجات بتطير اول ما اقرب منها
انشاء الله هحاول اتجنب الحاجات دى المرة الجاية
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار
عاطف الشاذلى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس