عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 15-04-25, 11:29 AM   #30
ابومسلم2005
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة بدر البحيرة
المشاركات: 814
معدل تقييم المستوى: 21
ابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )

انت ضربت على 12 بس يبقى فيه حاجة غلط
يا اما تكون اتاخرت في الطلوع عن الشروق
او المكان مش مناسب مفيهوش يمام كتير
هذه اول ملحوظة
التانية انت كنت مظبط البندقية على هدف افقي مساوى للبندقية لان الصيد يختلف اوقات يكون الهدف اعلى مثلا على الاشجار واسلاك الكهرباء او منخفض على الارض ودي كل واحدة بيختلف فيها وضع سن الدبانة الامامية
في الاعلى بترفعه مقدار واحد مم مثلا
فى المنخفض تخفضه ايضا بنفس المقدار وهذا للتغيير في اثر الجاذبية على الرشة
ونفس الكلام يقال على تغير المسافات
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله
01010713004
ابومسلم2005 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس