رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )
الاستاذ ابو مسلم
استفسار انهاردة جيت اظبط الناشينكاه لقيته محتاج ينزل شوية فحاولت لقيته نازل على اقصى درجة يا ترى الحل ايه فى الموضوع ده ؟؟؟
وغالبا هو ده السبب اللى ما كانش بيخلى الرشة تصيب اليمام ههههههه مهو زى ما قولتلك انا كنت بنشن على اليمامة بالظبط ومع ذلك ما كانتش بتيجى فيها يا ريت لو فيه حل لموضوع تنزيل الناشينكاه اكون شاكر جدا
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار
|