اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير
الاستاذ احمد اجابك اجابه من واقع علمه بس انا شايف ان الاصدار القديم افضل بكتيييييييييييييييييييييييير
|
هشام باشا المخضرم
الاجابة من واقع
عملى مش
علمى خالص
بيت النار فى الاصدار الجديد مضبوط اكتر من القديم فى الفرات و الجاكال و مبيخليش طلقتين يركبوا على بعض زى الاصدار القديم و مبيحشرش زى القديم
و لو المسدس مش متنضف كويس و افترضنا ان معانا مسدسين اصدار قديم و اصدار جديد ضاربين نفس عدد الطلقات ... الاصدار الجديد مبيحشرش زى القديم
هندسيا كمسدس صوت ... الاصدار الجديد افضل بكتير كاداء
و ياريت المنتدى يعود لتبادل الاراء و الخبرات زى زمان