اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007
كل المواضيع قديمه
وانا لسه جديد هنا معرفش حاجه حضرتك
|
هو الجاكال كلة الي ومتوفر في كل محلات الاسلحة تقريبا وفي نظيرة الافضل منو في نظري الايكول فيرات ماجنوم الفرق الوحيد انو لا يحتوي علي خاصية الرشاش الي محدش بيحبها او حيستخدمها اصلا