اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007
طب الخامه استاذ نور رائيك ايه فيها الفرق بينه جكال دول والفيرات ماجنوم من حيث اداء خامه فينش
|
بص يا فندم الاتنين وجهين لعملة واحدة وهو البريتا 92
الفينش والخامة واحد ونفس الشركة المصنعة وفي اصدارين لكل واحد فيهم جديد وقديم والقديم افضل واكبر دليل كان مسدس للزميل عاطف اصدار قديم و دلوقتي مع الزميل علي عصام الله ينور وربنا يباركلة فية
فعلشان كدة الاصدار القديم افضل ومعمر اكثر من الجديد مع ان المفروض الجديد يكون افضل والفرق بين الجاكال و الفيرات ان الجاكال ببضرب اوتوماتيك عادي وفول اتوماتيك يعني الي رشاش و عادي طلقة طلقة
والفيرات ماجنوم زييو بس اتوماتيك طلقة طلقة بس
وملحوظة مهمة
الالي الي زي الرشاش الفول اتوماتيك
والفردي الي هو الاتوماتيك الي هو طلقة طلقة
و مش انك بتضطر تسحب الاجازء مع كل ضربة دة للمعرفة فقط