اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007
ونعم بالله
تسلم ربنا يخيلك لينا بجد ويعيطك ما تتمناه
ما هو انا جيت اسال علشان انزل لقيته بيقولى بلاش لان اصحاب المحلات مش هتعرف تتعامل معاهم وكمان مافيش فاتوره ولا حاجه معاه وممكن يلبسك فى حتجه تانيه والاخطر من كده انه بيبلغ عندك الشرطه وانت خارج كمان فالصراحه انا خوفت لانى لمشى جنب الحيط وعمرى ما دخلت مركز الحمد لله يبقا ده حالى الكلام ده صح ولا بينصب عليا
|
طب استني باة علشان البوليس طالع عندي هههههههههه

انا لو منك اطخة اية الكلام دة يا عم احنا كان زمانا مرميين في السجن و هو بيقول كدة بس علشان تشتري منو وتطمنلوا علشان هو عارف ان اسعارة مولعة وبرة كويسة فحتشتري منو مضطر ومسدس الصوت مش ممنوع والبيع بفاتورة في القاهرة عادي او كشف حساب طبيعي جداااا ومفيش الكلام دة خالص انو بيتبلغ عنك دي اشاعة خرجها بعض المتخلفين في مصر هنا ايام الانفلات الامني علشان ظهرت التجارة في مسدسات الصوت بشكل كبير وكان عليها اقبال فكنت تشتري من واحد تعرفوا احسن من محل علشان انت فكرك انو حيبلغ والكلام دة مسدس الصوت مش ممنوووووووووووووووع