اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007
انا من المنصوره ومعرفش حد هنا لسه مشترك امبارح وربنا يديم المعروف واكتسب خبره انفع بيها حد قبل ما يقع زى مع ناس مافيش ضمير جواها ولا بتعامل ربنا
|
تقدر تتواصل معاهم وتشوف الشحن حيعمل كام هو علي حسب المكان شوف وحتبقي زيادة 50 ولا 75 جنية علي السعر الاصلي وشوف حيقولك كام