رد: تدمير الحمام بال Diana 52
بسم الله الرحمن الرحيم
الاخ نوريكاوي ان شاء الله
يعني لسه حتجيب نوريكا يعني لسه مصتادتش لحد دلوقتي
ومعاليك خريج لغات وده يوضحلي ليه فهمت الموضوع بالعكس اكيد قرأته من الشمال لليمين
فيه ايه يا سيدي براحه علي كاريزما تصدق انا لحد دلوقتي لم اري طلعت بك ولا جلال بك ولا احمد بك ولا كريزما ولكن اتكلمت معهم في المنتدي وتلفونيا مع اول ثلاثه ذكرتهم وعايز اقولك انهم زي الفل ناس علم وثقافه وادب واخلاق ومستوي راقي من كل ناحيه واتشوق اني اراهم............ اما كاريزما لم اراه ولا حتي كلمته في المنتدي ولا التليفون ولكن من خلال مواضيعه وكلامه ومشاركاته من اكتر اللي حبيتهم في المنتدي وطبعا المهندس محمد السيد كمان
بص كلمه ابرك من عشره براحه علي الناس وزي ما قلك جلال بك فيه فرق بين الصراحه والوقاحه وكمان الاخ سكر بلاش اسلوب الفتاوي المتهكم والحاد لان طبعا ماحدش حيقبله
ثم اننا بنمارس رياضه الملوك والامراء والنبلاء فلازم نتحلي باخلاقهم وصفاتهم
طبعا الناس اللي ردت عليك دول اكبر ناس في المنتدي ومن الموسسين وكفايه كلام كده
وياسيدي انتوا نصحتم ان اللي ياخد حاجه بتاعه الناس حيروح النار فخلاصصصصصصصصصصصصصص
عمرو ابوالعلا
|