الموضوع
:
برجاء الرد للأهمية
عرض مشاركة واحدة
11-03-29, 12:54 AM
#
1
tomcruies_egy
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 13
معدل تقييم المستوى:
6
برجاء الرد للأهمية
وأنا بقدم أوراق ترخيص السلاح في قسم الساحل
فوجئت بالأمين بيطلب مني شيك مقبول الدفع بقيمة 70 جنيه لصالح مدير مصلحة التدريب بوزارة الداخلية ... عشان أدرب على ضرب النار
الكلام ده مظبوط ولا اشتغالة وتعقيد
ارجو الرد للأهمية
tomcruies_egy
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى tomcruies_egy
البحث عن كل مشاركات tomcruies_egy