عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-03-29, 12:54 AM   #1
tomcruies_egy
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 13
معدل تقييم المستوى: 6
tomcruies_egy مستواه غير معروف
افتراضي برجاء الرد للأهمية

وأنا بقدم أوراق ترخيص السلاح في قسم الساحل
فوجئت بالأمين بيطلب مني شيك مقبول الدفع بقيمة 70 جنيه لصالح مدير مصلحة التدريب بوزارة الداخلية ... عشان أدرب على ضرب النار
الكلام ده مظبوط ولا اشتغالة وتعقيد
ارجو الرد للأهمية
tomcruies_egy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس