عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-04-02, 10:18 PM   #1
osamaboha
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية osamaboha
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 228
معدل تقييم المستوى: 8
osamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى osamaboha إرسال رسالة عبر Skype إلى osamaboha
افتراضي للضروره ....الرصاص داخل الحمام واليمام

ارجو يا اخواني للضرورة ان اعرف هل الرصاص اللي بصتاد بيه لما بيكون داخل اليمام او الحمام وبيتسلق وبعدين بقيلة في الزيت هل يوجد خطر من هذا الرصاص ؟؟؟؟؟ لاني مش بعرف اطلع الرصاص بيقي موجود داخل اللحم بتاع الحمام او اليمام

ارجو الرد للاهمية لاني كلت يجي بتاع اربع مرات


شكرا
osamaboha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس